2 juli 2011

Saker ej att förakta

Så var det bekräftat en gång för alla: Jag har sannerligen de mest talangfulla och fantastiska vänner man kan önska sig. Utöver att jag fick så sjukt suveräna, roliga, omtänksamma, praktiska, vackra och efterlängtade födelsedagspresenter av alla de slag - allt från ammunitionslådor och lyspinnar till Monsterologiböcker - så fick jag även några handgjorda gåvor.
Jag älskar att få något som någon har gjort själv, det värmer lite extra. Det värsta är dock när någon ger en present som de helt uppenbart slängt ihop i panik på fem minuter för att man vet att de kunde ha gjort någonting så mycket bättre. Ingen av nedanstående är en sådan sak, alla passar mig perfekt och alla gjorde mig lyckligt varm i hjärtat.

En superb Cthulhu-idol från Fiia! Älskar färgerna och lystern och... tja, allt.
Nu bor den på min sovrumsvägg för att ge goda *harkel* drömmar.
En liten mini-Cthulhu från Alv i bästa pixliga nördstil!
Alv hade också gjort en GIGANTISK pixlig Cthulhu! O.o
Fullkomligt bedårande örhängen från Sandra!
Kolla in hennes blogg för mer snygga saker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar