13 juli 2011

Girls with slingshots

För er (främst honor) som är förtjusta i webb-serier där ute så har jag ett tips i form av Girls With Slingshots. Den har än så länge hållit mig vaken flera timmar efter läggdags, skjutit upp mina studier ännu en dag (i går) och håller på att övertala mig om att Absint-race med mig själv medan maken nattjobbar vore MYCKET bättre än att skriva på ett arbete där jag måste jämföra Strindberg och Tjechov. Jag funderar på att börja med att kompromissa med mig själv och sedan skriva arbetet på fyllan. Det kan underlätta. Nu till något helt annat:

EFTERLYSNING
Till Emma, den Emma jag i mitt huvud kallar "Gryffindor-Emma":
Unga dam, när du var här för ett tag sedan tillsammans med en skäggig kompis och vinglade omkring och var sådär bedårande "salongsberusad" så lät du påskina att du läser min blogg. Kan du skicka mig ditt nummer (har tappat det), så tycker jag att vi går ut och tar ett par drinkar och snackar om Harry Potter, katter och annat trevligt när studiepengen trillar in på kontot om några veckor.

Mitt nummer är: 0739-637369

Och ja, det kanske inte är världens bästa idé att lägga ut sitt nummer på sin blogg, men ärligt talat så finns jag i telefonkatalogen - vilken man också hittar på internet - och den har ändå många fler besökare än den här sidan. Antar jag, i alla fall.

1 kommentar:

  1. Gryffindor-Emma18 juli 2011 kl. 00:02

    Hej, det måste vara mig du menar ;D
    Mitt nr är: 070-4793974.

    Det skulle vara askul att hitta på något snart! Jag har sett den senaste HP-filmen, vi borde diskutera den sedan när du oxå har sett den!

    Jag har din Kenny Starfighter-serie som du ska få tillbaka med.

    SvaraRadera