2 juli 2011

Tombs gamla blogg och Deathgame


Suttit och läst igenom Tombs gamla blogg från början till slut. Deathgame är det som främst slår mig. Jag surfar vidare in på Deathgames numera relativt inaktiva hemsida och känner taggar i hjärtetrakten. Det var roligt. Det var en mer intressant vardag. Jag hade behövt den distraktionen numera, men Deathgame är praktiskt taget dött.

Försöker att tänka, men det går inte så bra. Känner mig ledsen utan att veta helt varför. Delvis är det på grund av medkänsla med Alv, men det är något annat också. Något som gör att det blir regnvått på insidan.

Jag saknar någon, men jag vet inte vem. Jag saknar något, men jag vet inte vad.
Jag längtar till ekonomin har löst sig. Då skall jag hälsa på folk! Främst Björns-spelare-Micke och Tomb och alla de andra suveräna vänner som jag lovat ett besök vid första bästa möjlighet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar