4 feb. 2010

Nya smycken

Jag har suttit och skapat fler smycken, och nu har jag börjat ge dem namn också. Samtliga finns tillgängliga att köpa om man känner för det, maila mig på killerqueen@rocketmail.com om du är intresserad.
Hm. Kanske borde göra en mer officiell sida för mitt hantverk och min konst? Vad tycker ni? Några förslag på hur jag skall utforma den? Jag har ju trots allt adressen overklighet.com som fortfarande ligger och skräpar.

Elven Tears

Romantic Vampyre

Ancient Times (halsbandshänge)

Stars of Scylla

Dark Blood

Chrystal ring (min första ring!)

Ondine Dream

Pearl spider

3 kommentarer:

  1. så fina. duktig du är gumman. =)

    SvaraRadera
  2. Jättesöt spindel! :D ...annars är det väl inte så svårt att gissa vilken som är favoriten av dessa... =)

    SvaraRadera
  3. Gorlackra!!! Vad du ar duktig!

    SvaraRadera