18 mars 2011

Hej virus, hejdå dator

Efter sjuttiotolv scanningar med virusprogrammet börjar jag så smått ge upp hoppet. Jag är inte särskilt bra på datorer, det har jag aldrig varit. Jag är bättre än gemene man, men sämre än den som är bra, helt enkelt. Nu har jag fått virus. Igen. Jag blir galen. Det hela grundar sig i att min favoritrollspelschat inte fungerar när jag har igång mitt virusprogram. När jag skulle spela i går stängde jag således av virusprogrammet. Dumt gjort. Jag borde ha spelat privat på annan plattform i stället. Nu har jag alltså en hög med virus som det verkar tämligen hopplöst att bli av med - mitt i brinnande tentatider. Det blir att sparka igång laptopen och försöka få ut den på nätet, antar jag. Det är inte rätt att sitta och stjäla makens dator hela dagarna.
Nåväl, om ni ursäktar så skall jag gå och gråta en skvätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar