7 okt. 2009

Virus och konst

Just nu är jag i en nästan vansinnigt intensivt kreativ period av mitt liv. Ironiskt nog har min dator fått virus och gör allt för att sätta krokben för mig. Paint shop går inte att öppna, scannern går inte att använda och allt bara strular, segar och jävlas.
Jag får helt enkelt tillbringa mer tid med konsten och mindre tid med att redovisa den, vilket är fruktansvärt trist eftersom jag tycker om att hålla folk uppdaterade om vad jag pysslar med.

Gjorde för övrigt ett dåligt drag gällande mina dockor. Jag bestämde mig för att påbörja en serie inspirerad av World of Darkness - och sedan dess har jag inte gjort ett dugg förutom ett par huvuden. Jag är helt enkelt inte klar med The Graveyard Empire, och frågan är om jag ens har lust att bli det. Jag vill nog skapa mitt eget universum, i stället för att husera i andras. Som vanligt.

Nu skall jag gå och måla något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar