16 okt. 2009

Dear imaginary friend

Hur smart är det att starta en nätserie när ens dator håller på att klappa ihop och vägrar att scanna saker? Svar: Inte överdrivet mycket.
Men sidan är i alla fall inte uppe än, så jag kanske hinner fixa i ordning datorn innan det är dags. Vi får hoppas på det i alla fall, annars får jag finurla på alternativa lösningar.
I går åkte vi i hästgruppen till Flyinge, vilket jag givetvis drömt om sedan jag var liten flicka. Det motsvarade förväntningarna, även om det kändes som om det blev lite för många timmar. Kändes också surt att komma dit året efter att Robin Z dött... lite som att åka till Neverland utan att farbror (tant?) Jackson lever längre. Tur är att man alltid kan åka till Never Neverland och hälsa på Peter Pan i alla fall.
Oavsett så lever jag och försöker undvika världen så mycket som möjligt fortfarande. Ni som försökt få tag i mig och misslyckats skall inte vara ledsna. Det är inte personligt. Jag har bara väldigt litet tålamod med universum just nu (även om det snarare känns som om universum har lite tålamod till övers för mig).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar