15 dec. 2008

Fester i helgen

Fest nummer ett - Ninas Födelsedagsfest

Jag sjukanmälde mig eftersom jag visste att Rebecka och Natalie skulle vara där. Deathgametider är farliga tider för fest. Trots att jag faktiskt blev sjuk på kuppen så bestämde jag mig för att gå dit. Laddade väskan med vapen, traskade iväg och började med att ringa lite Kod Brandgul på båda. Ingen svarade. Alltså traskade jag upp efter någon minut och meddelade dem att de var döda. Slutet gott, allting gott. Det enda som inte var gott var min absinth. Sedan lurade Rebecka i mig rom. Sedan blev allt luddigt. Det var mysigt med spontant-CoC-flumspel och snöbollskrig.

Fest nummer två - Mörk Jul

Blev inbjuden till att fira en ondskefullt mörk jul hos Busdjur. Det blev sent och mycket packat. Jag drack absinth (det fanns kvar!), en massa lakritsshots, öl och lite allt möjligt, samt upptäckte glädjen hos reinpig. Hemfärden minns jag inte mycket av. Dagen efter minns jag alltför väl. Mycket trevlig kväll dock och väl värd all ondska dagen därpå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar