19 maj 2007

Vadå ställföreträdande?

Som de flesta vet är det här inte min ordinarie blogg. Min slika har blivit nedstängd på grund av att det blivit en del problem som jag väntar på skall lösas. Tydligen hade någon tagit illa upp över en del saker jag skrivit, vilket är tråkigt och jag beklagar det verkligen. Ingenting skrivet på min förra blogg var menat att personligen svartmåla någon, utan jag beskrev enbart situationer jag upplevt som frustrerande och reflekterade över dem på en plats där jag hoppades att mina vänner kunde läsa om det.

Hur som helst, nog om det. Det här blir min ställföreträdande blogg. Dels för att jag fortfarande vill skriva en massa och dels för att jag är nyfiken på hur den här sidan fungerar då ett antal av mina mer nördiga vänner tycks ha en förkärlek för den.

Hoppas att folk hittar hit, kommentera gärna och välkomna.

Alea iacta est.

2 kommentarer:

  1. Trevligt, trevligt.. synd på krångel.. D:

    SvaraRadera
  2. Jobbigt... Dy fpr ta och registrera din blogg som tidning med utgivningsbevis och allting... Så slipper du PUL i alla fall...

    SvaraRadera