3 jan. 2011

Kryptozoologi.se har fått nytt liv

När det var dags att betala .se-adressen så orkade jag inte. Det kändes meningslöst, jobbigt och krångligt. En stor del av anledningen var att jag satt på en wordpressbaserad plattform som verkligen inte fungerade. Då och då trillade det in ett mail om att kommenteringsfunktionen inte fungerade, eller en undran om när nästa inlägg skulle dyka upp. Problemet i sig var nog mest att jag kände en press om att skriva bra och häpnadsväckande.
Nu har jag åter igen betalat adressen kryptozoologi.se, och jag har flyttat hit till blogspot, eftersom det aldrig krånglat och alla mina andra bloggar ligger här. Skönt med någonting överskådligt. Jag ser dessutom till att uppdatera hellre ofta än långrandigt. Ni kan med andra ord räkna med en hel del kortare artiklar om intressanta saker på den sidan. Kommentera ofta och gärna, för det är vad som gör det intressant att ens fortsätta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar