26 maj 2010

Årets skörd

Som vanligt så frågar folk om jag fick något bra på min födelsedag. Jag fick en massa jävligt bra saker som vanligt. Här kommer en lista. Jag har säkert glömt bort massor, men så är jag ju så fantastiskt bäst att jag får så sjukt många grejjor också! =)

500 kronor
Böckerna:
Stolthet och fördom och zombier
The Clash
Virrvarr
Filmerna:
Pirater (Med Jenna Jameson)
Det våras för Frankenstein
Drag me to hell
Magickortet "Ramirez DePietro"
Sprit (kommer inte ihåg alla sorter, men de inkluderar såväl likör som ren sprit som punch)
Badkarskudde
Badsalt
Badflingor
Fotsalt
Två glaskuber med en älva och en drake i
Två drakfigurer
Stor ljusstake med klängande drakar
Badbomb
Badanka i Wonder Woman-outfit
Målardukar och färger
Tecknarpennor
3 skissblock
Bläckhorn och kalligrafiset
Blå glitterfärg
Kinderägg!
Tatuering att anförskaffa när jag anser Valle vara redo ;P
Tvål med doft av musk
Två vackra trädgårdslyktor
Ett Truly Treasured-set med deo, parfym och duschkräm
Partyhattar och ballonger
Två glasunderlägg i form av svampar från Super Mario
Ljus
En ljusstake med dödskalle och sugkopp
Knapp med Gir från Invader Zim
Duschgelé i en liten skelettgrisförpackning
Massor med cola light

Uhm.. och det är vad jag kommer ihåg just nu! Tusen tack, gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar