15 nov. 2007

Hjärnskakning

Folk har sagt att de vill läsa om klassfesten - och jag vill väldigt gärna också skriva om (beklaga mig över) den också. Problematiken ligger i att jag med all trolighet har fått en lätt hjärnskakning och skriver det här med ren viljestyrka.

Vintertid är tider för statisk elektricitet. Särskilt när man ryktar en långhårig hästrackare som brukar bära fleecetäcke. Lägg då till historien att hästkraken är livrädd för stötar, även de allra minsta. När en av de största stötarna jag varit med om i hår sprakade till mot hans mule slängde han in sitt huvud i mitt huvud i ren skräck. Jag flög åt ett håll, mina glasögon flög åt ett annat och hjärnan rumlade om mer än nödvändigt.

Så, ursäkta mig, jag skriver mer senare. Nu skall jag gå och kräkas eller äta frukost.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar