16 nov. 2018

Jag tror jag skall börja blogga igen

Jag tror att jag skall börja blogga igen, men jag vet inte riktigt om vad eller hur djupt jag skall tillåta mig själv att gå. Det handlar väl mer om att lyckas skriva någonting varje dag, även om det kanske inte är skönlitterärt direkt. Bara få igång orden igen. Få dem ur systemet. Fast det kanske inte den här bloggen fungerar för heller. Förmodligen har den sjunkit ned i glömskans djup och läses inte alls längre, men jag kan nog inte riskera det ändå.

Så, hur som helst. Idag skulle jag se en usel rysare med Yetin och Skådespelaren. Självklart visade den sig innehålla onödig slakt av barn, varpå jag lämnade rummet. Jag kan inte hantera sådant längre, det är bara helt omöjligt. Magen knyter sig och jag börjar automatiskt må illa. Det är väl den största förändringen jag upplevt av mig personligen efter att ha blivit förälder egentligen.

Nåväl. Uppdatera litet då och då är tanken i alla fall. Vi får väl se vartåt det leder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar