2 mars 2012

Dag två: Nio saker om mig själv

Okej, för er som redan känner mig så blir det säkert bara en massa upprepningar, men det får ni snällt stå ut med. =)

1. Jag har fyra tatueringar, men väldigt många mer planerade.
2. Jag har svårt att tänka mig ett liv utan djur omkring mig.
3. Jag är gift sedan 2010.
4. Jag har fått stämningstexter publicerade i ett tryckt rollspel.
5. Jag har inget direkt favoritdjur, men rockor, ligrar och varaner ligger extra bra till.
6. De flesta av mina bästa vänner bor i böcker.
7. När jag var liten hade jag en kaninhoppningsförening som hette "Skuttklubben". Ja. Den bjuder jag på.
8. På tal om djur så gör fåglar mig nästan alltid glad. Alla fåglar, från kajor till måsar till ugglor och så vidare. Favoriten är dock kråkfåglar.
9. Tanken på att världen kommer att gå under någon gång känns alltid märkligt tröstande för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar