5 mars 2012

Dag fem: Sex män jag tycker är snygga

 1. Min man. Visst vore det sorgligt, annars? Han är inte alls vad jag brukade falla för, men nu faller jag varje gång jag ser honom i stället.


2. David Bowie. Särskilt när han var yngre. Ziggy Stardust-åren får mig fortfarande att dregla.


3. Lee Marvin. Det är något visst med äldre män.


4. Sam Elliott. Som sagt. Det är något visst med äldre män, och rösten! Rösten! Mmmm....


5. Christian Slater. Fast inte nuförtiden lika mycket som förr. På 90-talet var han verkligen mitt dregelobjekt nummer ett. Ögonbrynen, blicken, leendet. Nom nom.

6. Jason Momoa. När jag hade kommit till fem namn så tog det stopp i huvudet. Då skrattade min make och påpekade att jag brukar dregla när den här herren dyker upp i Stargate Atlantis. Må så vara, men det kan ju vara för att han ÄR het.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar