11 maj 2009

Jobb jobb jobb!!!

Var på intervju i dag, ännu en. Kändes dock bra redan innan eftersom mannen jag snackat med i telefon var trevlig som attan. Det visade sig vara en bra magkänsla, båda cheferna var hur trevliga som helst och på måndag börjar jag med en testvecka för inskolning, introduktion och för att känna av hur jag trivs. Går den bra så har jag tre månaders provanställning, och det känns som om jag kommer få det med 80% säkerhet. Man säljer mot företag och arbetstiderna samt lönen är helt enkelt superbra!

Jag är inne i en mycket bra period just nu när saker fortsätter att falla på plats och livet leker. Visst, det är mycket att göra, men nästan alltihop är roligt, så det spelar ingen roll om det blir lite stressigt innan man vant sig.

Så... rollspel i morgon, vinkväll med Mirri på fredag och jobb på måndag. Nästa helg är det LinCon, sedan följer August med mig hem och helgen därpå är det dags för min fest (sidan är för övrigt uppdaterad igen). Så mycket bra!!

1 kommentar: