26 juni 2010

Midsommarfest

Här skulle det egentligen ha varit en bild av mig och min nya frisyr, samt hårfärg. Dock så lyckades jag i går med att supa bort kameran i mitt eget hem, så det får vänta.
Midsommarfesten blev lyckad. Den inleddes med en klassisk midsommarmiddag med perfekt ungsstekt lax, nypotatis, sill, veggobullar, mumsig sallad och alla klassiska tillbehör inklusive nubben. Efterrätten blev vaniljglass med hallon på. Från början var det jag, August, broder, Niklas, Sandra och Ols.
Efteråt så tror jag att Sandra beslöt sig för att tycka synd om mig och supa ned mig, vilket hon också fullföljde till punkt och pricka.
Fler gäster hade droppat in vid det här laget. Rylander drack öl och pratade om draksex (fråga inte, för du vill inte veta), Tina och Jörgen skrattade åt mina skämt och sedan fluffade det förbi en kille som jag inte känner, men som sjunger på en väldigt bra platta jag lyssnat en del på under senaste månaderna.

Sedan föll Voldemort ut genom fönstret och kvällen avslutades med att leta efter en livrädd liten katt i en ganska stor skogsdunge. Vi fick inte tag i honom då, men i dag lyckades vi övertyga honom om att vi var vi och inga farliga främlingar. Han verkar själaglad över att vara inomhus igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar